Upravljanje i održavanje IT sustava

Održavanje računala

Kompletno rješenje za vaš IT!

Današnje tvrtke ne mogu zamisliti rad bez računalne tehnologije. Pad sustava, sporost računala i sigurnosni problemi utječu na njihovo poslovanje.

Gorila IT odražava vaš informatički sustav i daje podršku korisnicima, omogućavajući vam da se koncentrirate na vaše poslovne ciljeve. Gorila IT može biti vaše kompletno rješenje IT-a, za djelić troška zapošljavanja internog osoblja.

Možete dobiti pristup na kolektivno znanje više inženjera koji su se specijalizirali za pružanje usluge IT podrške tvrtkama. Mi vam možemo pružiti IT podršku koja je prije bila rezervirana samo za mnogo veće tvrtke.

Centar za korisničku podršku

Naš centar za korisničku podršku, lociran u užem centru Zagreba pomoći će vam u rješavanju problema koji zahtijevaju neposredan angažman. Iskusni tehnički eksperti rješavaju računalne, serverske i mrežne probleme na vaš zahtjev. Uz pomoć alata za udaljeni pristup rješavaju tekuće probleme na vašoj informatičkoj opremi.

Neprekidno 24x7 udaljeno upravljanje informatičkim sustavima

Uz odgovarajuću opremu Gorila IT nadzire vaše ključne mrežne resurse kao npr. vatrozid (firewall) ili usmjerivače (router) u režimu koji vam najviše odgovara. Ukoliko se pojavi kritično upozorenje na sustavu naši inženjeri će analizirati, popraviti ili eskalirati problem dalje. Iskusni tehnički eksperti koriste odgovarajuće alate za udaljeni pristup vašem sustavu kako bi što brže, sigurno i efikasno rješavali sve računalne, serverske i mrežne probleme.

Gorila IT posredovanje u nabavi

Gorila IT sudjeluje u razvijanju vašeg poslovnog okruženja. Naši sistemski inženjeri savjetuju vas prilikom odabira hardvera, softvera, mrežne opreme ili periferije. Pomažemo vam prilikom kupovine ili unajmljivanja tehnologije, instalacije ili održavanja iste. Omogućujemo vam nabavu informatičke robe po povlaštenim cijenama ekskluzivno rezervirane samo za korisnike naših usluga.

Timski pristup

Gorila IT tim pruža svojim korisnicima najbolje od informatičke tehnologije kao i eksperte u rješavanju svih predstojećih izazova kako bi vam omogućili najbolju informatičku uslugu. Vaše tehnološke potrebe neće biti usko vezane uz rješavanje gorućih problema. Vaše zadovoljstvo ovisi isključivo o radu našeg osoblja i naših procesa. To je upravo razlog zašto pažljivo odabiremo članove našeg tima. Gorila IT sistem inženjeri i konzultanti su visoko kvalificirani, stalno zaposleni i kontinuirano školovani za područja računalne, serverske i mrežne tehnologije.

Telefonska podrška

Pružamo telefonsku podršku 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Možete kontaktirati bilo kojeg tehničara ili inženjera ukoliko imate problem. Većinu problema možemo riješiti udaljenim pristupom tako da možete nastaviti rad u sustavu bez gubitka dragocjenog vremena i čekanja da tehničar dođe na vašu lokaciju. Pružamo pomoć u svim segmentima IT poslovanja.

Podrška na lokaciji klijenta i hitna podrška

Pružamo podršku putem redovnih terminskih pregleda kada naši stručnjaci obavljaju rutinske provjere i optimizaciju IT infrastrukture. Također pružamo podršku u hitnim slučajevima i nepredviđenim problemima.

Portal za klijente

Gorila IT vam omogućava jednostavnu prijavu problema i praćenje radova na vašem sustavu putem portala za klijente.

IT strategija i planiranje

Danas postoji niz tehnologija koje su nam dostupne kako bi poboljšali vaš sustav, učinili ga boljim i jeftinijim za održavanje. Mi vam možemo pomoći da osmislite strategiju koja će iskoristiti te tehnologije da rade za vas. Pružamo strateško planiranje i pomoć u integraciji i implementaciji različitih tehnoloških rješenja.