SMB 1600 - model održavanja za tvrtke do petnaest računala sa poslužiteljem podataka

paket održavanje za tvrtke  smb1600

Rješenjima za male tvrtke nudimo fleksibilne i cijenom prihvatljive usluge
sa uvjetima kakvi su do sada bili osigurani samo za velike tvrtke!

 

IT je kritična komponenta bilo koje veličine poduzeća, a manje tvrtke često raspolažu sa malo ili gotovo nikakvim IT resursima. Međutim, još uvijek vam je potrebna pouzdana mrežna infrastruktura, serveri i računala koja pružaju najbolje performanse. No, zapošljavanje internog IT osoblja može biti vrlo skupo. Čak i uz IT stručnjaka, može vam nedostajati stručnosti i vještine potrebnih za današnje uobičajene poslovne tehnologije.

Mjesečna naknada: 1.600,00 Kn + PDV.
vrijednost paketa veća od 3393 Kn !

 

Opis paketa

  1. 11 radna sata tehničara
  2. 3 besplatna radna sata tehničara
  3. 6 besplatna dolaska na lokaciju klijenta
  4.  
  5. besplatan hosting paket za web stranicu u trajanju održavanja (1Gb)
  6. besplatna email usluga u trajanju održavanja na domeni klijenta
  7. besplatno korištenje Gorila Newsletter sustava (paket do 2500 pretplatnika)
  8.  
  9. 10% popusta na nabavu tonera
  10. popust na nabavu određene informatičke opreme i programske potpore
  11. osiguran povlašteni cjenik dodatnih usluga

Pogodnost za nove klijente

  1. besplatna izrada dokumentacije sustava (nakon prvog mjeseca održavanja)
  2. besplatna implementacija sustava za dijeljenje podataka
  3. besplatna implementacija backup sustava
  4. besplatna implementacija Office365 ili Google Apps For Business *
  5. * nije uključena migracija korisničkih podataka iz prijašnjeg mail sustava
  6. nabava Server 2012 R2 Foundation (do 15 korisnika) ili Server 2012 R2 Essentials (do 25 korisnika) i backup sustava po promotivnoj cijeni

Usluga osigurana mjesečnom ugovornom obvezom

  1. izvođenje preventivnog pregleda i nadzora rada opreme
  2. održavanje mrežne infrastrukture
  3. održavanje perifernih uređaja
  4. održavanje računala
  5. edukacija i savjetovanje
  6. servisi uključeni u održavanje
    1. sustav za dijeljenje podataka (nas / fileshare)
    2. sustav za izradu sigurnosnih kopija (backup)
    3. email sustav (MS Exchange)

Uvjeti i dostupnost usluge

  1. zajamčeno odzivno vrijeme 8 radnih sati
  2. dostupnost usluge održavanja radnim danom od 09.00 do 17.00 sati
  3. plansko, korektivno i proaktivno održavanje
  4. administracija na lokaciji klijenta
  5. udaljena administracija

Korisnici ovog rješenja

prokolekt

prometal

didi-prom

GT automobili

dv-srednjaci

envy logo

benko i_partneri