Nerijetko korisnici IT usluga imaju krivu predodžbu o znanjima i mogućnostima informatičara. Korisnici mogu imati prevelika ili premala očekivanja, a navedeni problem se rješava jednostavnijim transparentnim razgovorom. Ukoliko imate IT pitanje – Who you gonna call?

Prevelika očekivanja

Od informatičara se često očekuje da zna sve povezano s informacijskim i komunikacijskim tehnologijama (IKT) što je kriva predodžba koja može dovesti do neželjenih i krivih očekivanja. Postoji mnogo grana IT-a koji se miješaju, ali stručnjak iz jedne grane ne mora biti nužno stručnjak ili poznavatelj druge grane IT-a. Navedena predodžba je najčešće krivac za kriva očekivanja korisnika IT usluga jer se očekuje da s jednom osobom mogu zaokružiti sve IT potrebe svoje tvrtke. Kako bi se bolje prikazao potencijal ovog problema, koristi će se analogija s medicinom. Dr. Zdravko je poznati neurokirurg dok je dr. Dren poznati ortoped. Oboje su poznati po uspješnim operacijama i oboje su završili medicinski fakultet. Kome biste se obratili za ozljedu noge?

Primjer Gorile IT
Ne servisiramo opremu ukoliko dođe do većih sklopovskih (hardware) problema već navedeno preusmjerujemo ka ovlaštenim i / ili specijaliziranim servisima koji mogu ponuditi kvalitetniju uslugu.

Premala očekivanja

Postoji i druga strana medalje gdje se znanje i mogućnosti pojedine osobe podcjenjuju ili zaključuju isključivo preko ograničenih iskustva ili iskustva drugih osoba na sličnim pozicijama. IT je vrlo zahvalna struka koja omogućuje ambicioznim dionicima jednostavno prebacivanje iz jednog usmjerenja ka drugom. Znanje je na dohvat ruke (internet i knjige), a potvrda znanja se može dobiti certifikatima koji vrijede svuda na svijetu. Sukladno navedenome, vaš ‘tehničar’ je možda bio izniman programer koji je jednostavno promijenio svoje zanimanje zbog svojih ambicija.

Drugo, češće lice medalje je činjenica da se istomišljenici druže. Najvjerojatnije je da će informatičar poznavati više drugih informatičara nego doktor, odvjetnik ili računovođa. Sukladno tome, navedena osoba može lakše doći do željenih informacija.

Primjer Gorile IT
Tvrtka klijent želi izabrati ili razviti CRM (customer relationship management), ali u procesu odabira ne kontaktiraju tvrtku koja je zadužena za njezinu IT infrastrukturu, jer jednostavno IT infrastruktura nije povezana s CRM- om. Dodatno, klijenti često zaboravljaju da su oni jedni od mnogih klijenata Gorile IT te da imamo iskustva s više povezanih ili ne povezanih djelatnosti te da možemo iskoristiti svoja iskustva za dobrobit klijenta.