Odabir tvrtke za IT podršku jedna je od najvažnijih odluka koje možete donijeti za svoju tvrtku. Tehnološke inovacije proširile su se na poslovni svijet. Više nije dovoljno da se tvrtke fokusiraju samo na osnovne poslovne strategije. Sada tvrtke koje žele rasti moraju također ažurirati svoje IT strategije za istinsko poboljšanje.

Što je zapravo tvrtka za pružanje IT podrške

Poznata i kao davatelj IT usluga, IT tvrtka za podršku sastoji se od profesionalnih IT stručnjaka koji čine temeljni IT tim tvrtke. Tim pruža Vaše poslovanje stručnim vodstvom i upravljanjem za različite potrebe informacijske tehnologije.

IT timovi dobro poznaju opće računalne sustave, platforme u oblaku (cloud), računalne komponente (hardver), umrežavanje uređaja i softverske aplikacije. Osim toga, svaki član IT tima također ima svoje jedinstvene vještine i područja stručnosti. Uz njihovo znanje, dobar IT tim može vam ponuditi veliki izbor usluga IT podrške koje pokrivaju sve IT zahtjeve koje bi vaš posao mogao imati. Tehničari na poziv pružaju podršku prve razine putem telefona ili e-pošte za probleme koje korisnici doživljavaju. Naravno, ovo nije sve što IT timovi za podršku mogu ponuditi. Zapošljavanje pružatelja IT podrške pruža vam pogodnosti upravljanja IT usluga bez potrebe za samim zapošljavanjem, plaćanjem i upravljanjem tehničara i inženjera.

Što tvrtka za IT podršku radi?

Tvrtke za IT podršku uglavnom rade na dva načina: popravljanje trenutnih, neposrdnih IT problema i provedba preventivnih mjera kako bi spriječila buduće IT probleme.

Preventivni plan

Tvrtke za IT podršku kreiraju IT strategiju za vašu tvrtku koja radi u tandemu s vašom poslovnom strategijom. Usluge upravljanja IT-om ne odnose se samo na popravljanje tehnoloških stvari, već su inteligentna IT rješenja za vaše trenutne i buduće poslovne potrebe. Usluge upravljane IT-om imaju za cilj povećati vašu poslovnu učinkovitost i produktivnost, dajući vam veću zaradu i veće zadovoljstvo klijenata.

Preventivno planiranje također uključuje preventivne pripreme kako bi se spriječilo da stvari krenu naopako. Na primjer, tvrtke za IT podršku uvijek nude rješenja za sigurnosno kopiranje podataka (sigurnosno kopiranje mreže, sigurnosna kopija poslužitelja, sigurnosna kopija radne stanice), tako da u slučaju neuspjeha nećete izgubiti nikakve vrijedne poslovne informacije i možete se odmah vratiti na posao.[/vc_column_text]

Neposredni plan

Ako vaša tvrtka iznenada naiđe na problem mreže ili poslužitelja (server), tvrtka za IT podršku odmah će dobiti upozorenje, obavještavajući ih da nešto nije u redu. Davatelj IT podrške zatim analizira i dijagnosticira problem, rješavajući ga što je prije moguće. Cilj je smanjiti vrijeme problema (down time) na gotovo nulu, tako da ne izgubite posao / poslovne procese kada dođe do pada IT-a.

Još jedna instanca u kojoj tvrtke za IT podršku udovoljavaju vašim trenutnim potrebama je kada ih nazovete ili im pošaljete mail za pomoć oko konkretnog IT pitanja ili za opću IT pomoć. U tom slučaju Vašem zahtjevu se određuje prioritet u redu čekanja za pomoć. Čim bude dostupan tehničar, on ili ona će vas kontaktirati kako bi vam pružili izravnu pomoć. Ovisno o vrsti pomoći, tehničar će ili raditi na daljinu ili će doći na vašu lokaciju.

Usluge mreže

Instalacija, postavljanje i upravljanje mrežom u cijeloj tvrtki je ključni dio poslovanja većine tvrtki. Održavanje mreže i upravljanje čine veliki dio posla kojim upravljaju tvrtke za IT podršku. Dobro dizajnirana mreža omogućuje pristup podacima tvrtke sa svih ovlaštenih radnih stanica u tvrtki. Mreža se nadzire neprestano kako bi ostala operativna te kako bi se optimiziralo vrijeme i učinkovitost mreže, protokoli mrežne sigurnosti pomažu u obrani vaših IT sustava od hakera, virusa i špijunskog softvera.

Upravljanje infrastrukturom

Tvrtka za IT podršku trebala bi imati izvrsno radno znanje o hardverskim i softverskim strukturama. Oni upravljaju zakrpama softvera, sigurnosnim značajkama i svim potrebnim ažuriranjima za radne stanice vaše tvrtke.

Dodatne usluge

Osim hardverske i softverske podrške, tvrtka za informatičku podršku može ponuditi niz dodatnih tehnoloških usluga, kao što su e-mail marketing i upravljanje društvenim medijima. E-pošta (Newsletter) je posebno isplativ oblik oglašavanja, ovisno o broju korisnika koje potencijalno može dosegnuti. Tvrtka za IT podršku koja nudi usluge e-mail marketinga pomoći će vam izgraditi značajne baze podataka e-pošte, stvoriti uvjerljiv sadržaj e-pošte, dizajnirati predloške, poslati masovne e-poruke, analizirati uspjeh kampanje i procijeniti promjene za buduće kampanje.

Kako zapošljava tvrtku za IT podršku?

Nakon što odaberete tvrtku za IT podršku s kojom želite raditi, morate izraditi odgovarajući paket upravljačkih IT usluga za svoju tvrtku. IT stručnjaci tvrtke pomoći će vam u savjetovanju o tome koje usluge mogu najbolje koristiti vašem poslovanju i pomoći će vam da stvorite svoju konačnu IT strategiju.

Općenito, zapošljavanje IT tvrtke uključuje potpisivanje kratkoročnog ili dugoročnog ugovora. Ugovorna obveza može biti zastrašujuća, ali ovim ugovorom možete pozvati u bilo koje vrijeme kada imate IT problem ili želite samo opće IT savjete.